Top service! Ik ben heel goed geholpen door RN Letselschade en heb echt goed advies gekregen. Mijn complimenten gaan speciaal naar mijn behandelaar, Sogand Gholamalian. Hij reageert altijd super snel en denkt echt met je mee. Dat gaf mij heel veel rust tijdens dit hele traject. Zoek je een betrouwbaar bureau dat de zaken goed voor je regelt? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres!
Nee, als slachtoffer hoef je niet zelf te bewijzen dat je recht hebt op een schadevergoeding bij letselschade. Het is aan de aansprakelijke partij om aan te tonen dat zij niet aansprakelijk zijn voor de schade die is ontstaan.

