Top service! Ik ben heel goed geholpen door RN Letselschade en heb echt goed advies gekregen. Mijn complimenten gaan speciaal naar mijn behandelaar, Sogand Gholamalian. Hij reageert altijd super snel en denkt echt met je mee. Dat gaf mij heel veel rust tijdens dit hele traject. Zoek je een betrouwbaar bureau dat de zaken goed voor je regelt? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres!
Ja, het is altijd verstandig om de politie te bellen na een verkeersongeval. Zij kunnen een proces-verbaal opstellen wat later van belang kan zijn bij de afhandeling van de zaak.

