Top service! Ik ben heel goed geholpen door RN Letselschade en heb echt goed advies gekregen. Mijn complimenten gaan speciaal naar mijn behandelaar, Sogand Gholamalian. Hij reageert altijd super snel en denkt echt met je mee. Dat gaf mij heel veel rust tijdens dit hele traject. Zoek je een betrouwbaar bureau dat de zaken goed voor je regelt? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres!
Je denkt wellicht dat bij een eenzijdige aanrijding nooit sprake kan zijn van een letselschadevergoeding. Dit zal in de meeste gevallen kloppen maar soms heb je toch recht op een letselschadevergoeding. Het hangt helemaal af van de situatie. Moest je uitwijken voor iets dat op de weg lag of lag er een omgevallen boom op de weg? Was de weg door de overheid slecht onderhouden? Ga er niet te snel vanuit dat je geen recht hebt op een letselschadevergoeding bij een eenzijdig ongeval want dit kan best toch het geval zijn.

