Top service! Ik ben heel goed geholpen door RN Letselschade en heb echt goed advies gekregen. Mijn complimenten gaan speciaal naar mijn behandelaar, Sogand Gholamalian. Hij reageert altijd super snel en denkt echt met je mee. Dat gaf mij heel veel rust tijdens dit hele traject. Zoek je een betrouwbaar bureau dat de zaken goed voor je regelt? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres!
Na een melding van een arbeidsongeval beoordeelt de arbeidsinspectie de ernst van het incident en besluit of een onderzoek noodzakelijk is. Indien nodig wordt een grondig onderzoek ingesteld om de oorzaak van het ongeval vast te stellen.

